Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ

Υλικά:

  • 1 λίτρο γάλα
  • 1 κούπα σιμιγδάλι
  • 1,5 κούπα ζάχαρη
  • 3 αυγά
  • 1 βανίλια
  • λίγο βούτυρο για να γυαλίσει
  • 1 πακ. φύλλο για γαλακτομπούρεκο

Σιρόπι:


  • 1 λίτρο νερό
  • 800γρ. ζάχαρη
  • 1 ξυλάκι κανέλα
  • λίγο λεμόνι
Εκτέλεση:
Σε μια κατσαρόλα βάζω το γάλα,το σιμιγδάλι κ τη ζάχαρη κ αρχίζω να ανακατεύω μέχρι να αρχίσει να ζεσταίνεται.Στη συνέχεια προσθέτω τα αυγά τη βανίλια κ λιγο βούτυρο για να γυαλίσει η κρέμα,κ συνεχίζω το ανακατεμα μέχρι να δέσει η κρέμα μου.
Αποσύρω απο τη φωτιά κ αφήνω τη κρέμα στην άκρη.
Παίρνω ενα πυρέξ κ αρχίζω να στρώνω το 6 πρώτα φύλλα μου αφού πρώτα τα έχω βουτυρώσει ένα ένα.
Ρίχνω την κρέμα μου κ στρώνω κ τα υπόλοιπα 4 φύλλα(βουτυρωμένα κ αυτά).
Χαράζω το γλυκό μου,ραντίζω με λίγο νεράκι κ το ψήνω στους 200 βαθμούς για 40 λεπτα ή μέχρι να χρυσαφίσουν τα φύλλα μας.
Οταν βγάλω το γλυκό από το φούρνο το αφήνω να κρυώσει κ ετοιμάζω το σιρόπι.
Σε μια κατσαρόλα βάζω το νερό, τη ζάχαρη,την κανέλα κ το λεμόνι κ όταν παρει βράση,το αφήνω 10 λεπτά κ σβήνω το μάτι.Το σιρόπι είναι έτοιμο.
Το ρίχνω στο γλυκό μου λίγο λίγο για να το απορροφάει..
Το γλυκό μας είναι έτοιμο.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου